Summa sidvisningar

måndag 7 november 2016

Världens gladaste mamma 138/365.......


När jag satt vid köksbordet och intog min brunch så såg jag helt plötsligt att äldsta sonen var online på chatten!!!!!
Min hjärta stannade för en kort stund och det var med darriga händer jag skrev: "Lever du?"
Det tog ett tag innan svaret kom, men "Ja, det gör jag ♥♥ On Top" skrev han.
Hade tyvärr inte tid att skriva mera med mig just då, men han skulle höra av sig ikväll.
Jag blev så så jäkla glad, min oro släppte.
Eftersom jag inte har pratat med honom så vet jag ju inte med säkerhet, men jag tror att han nu har klarat GMU:n iom överlevnadsveckan.
Detta till trots ett urhoppat knä, som han med hjälp av knäskydd från ortopeden har lyckats hålla på plats.
Den sjukskrivning han fick av akutläkaren valde han att strunta i , eftersom det bara, då, var 3 v kvar av utbildningen.
Jag är så glad och jag är så stolt!!!!! ♥♥♥♥♥♥



Nu väntar jag med spänning på att han skall höra av sig :)

Har inte sovit bra idag heller, men det gör inget, för nu är jag ledig i nästan 2 v!!!!

Begav mig ut på promenad i det soliga vädret, men oj vilken snålblåst det var :(
Det sved på kinderna och ögonen tårades hela tiden.'
Svårt att hitta fokus i kameran, för tårarna gjorde allt så suddigt.
Men det var skönt att få röra på sig iaf.



Dags att slänga sig i soffan och zappa runt på tv:n lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar