Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2016

Samtal hit och samtal dit 134/365.........

Det har varit en lite "upp och ner" dag idag.
Samtal som jag funderar på vad de ska leda till.
Svar som jag vill ha, men som ej besvaras eller skjuts över på någon annans ansvar.
Detta "ansvar" ignorerar.
Hmmmm.....känns inte bra.

Dessutom så tänker jag på (och saknar så oerhört) sonen som försöker överleva i skogen i detta tråkiga väder.
Snö och lite minus, värre ska det bli under helgen.

Han får ej ha mobilen med sig, så jag får inte höra av honom förrän i slutet av nästa vecka....knäckande!!!!! 

Det är allmänt en tung dag idag, vet inte riktigt varför...men det är så det känns :(

Har iaf hunnit med ett benpass på gymmet, och en skön promenad.

Har dessutom träffat Helena och fått "bolla" lite tankar.

Nu inväntar jag tvättstugetid....roligare än så blir inte denna dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar