Summa sidvisningar

lördag 19 november 2016

Dagen efter kvällen före 150/365....

Eftersom jag har jobbat inatt, och resten av världen (ja Sverige iaf, nåja vi kan väl stanna i Boden) verkar ha varit lediga och ute på galej, så har jag spenderat natten med att läsa lite inlägg från dessa lediga människor.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta, ja tack och lov så skrattade jag bara (denna gång!!)
Det är rätt fascinerande att läsa vad folk skriver när det har fått lite innanför västen 😂
En del statusar går inte ens att förstå vad de egentligen skriver om 😲
Undra om dessa statusar är lika roliga att läsa idag (för den som skrev), dagen efter 😁
Det är helt galet vad många de är som tror att de blir någon helt annan, någon smartare person.
För det ska debatteras om helt knasig saker, saker som "de" verkar ha listat ut....till skillnad från den vetenskapliga forskningen som redan gjorts i ämnet.
Det skrivs ett svar på något som ingen har fått se hur frågan löd från första början...ja, herre gud vad knasigt allt kan bli.
Och för att inte nämna alla dessa YouTube-klipp som skall spridas så fort man börjar bli på G 😜
Är det inte ett klipp om ett djur (oftast katt eller hund) som gör något dråpligt, så är det en gammal discodänga från 80-talet.
Well, well...jag får väl helt enkelt bocka och buga för att ni såg till att min natt gick så fort 😂 


Hela natten har det snöat, om än väldigt mycket "regn" i nederbörden, men såhär såg det ut när jag gick hem i morse.
Halkigt som attan var det pga plogningen.
Bussen nere vid viadukten satt fast, men kämpade sig loss.
Nu när jag har vaknat, ca 7 tim senare, så verkar det inte vara fullt så trevligt ute.....bara slask och elände 😞


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar