Summa sidvisningar

fredag 18 november 2016

Resa bokad 149/365.........

Idag blev det en ganska rejäl promenad efter gymmet.
Solen visade sig ett bra tag, och det kan ju göra vilken "surkart" som helst lite glad 😁

Men vilken jäkla halka det är där ute 😰
Undra om kommunen har tänkt spara på sandningen på vissa ställen?!
Det gäller att hålla tungan rätt i munnen när man ska försöka trippa runt så graciöst som möjligt utan att bryta några ben.

När jag var nästa hemma så mulnade det på och blev väldigt mörkt ute, sen vräkte snön ner under en kort stund.....dock inget som stannade kvar 😕

Hur som helst så lyser den starkaste solen inom mig!!!
Idag har jag och äldste sonen bokat en resa till Barcelona (15-21/12).
Yngstingen ska oxå med.
JAG SKA UT OCH RESA MED MINA GRABBAR 💗💗
Viken julklapp!!!

Fotboll blir det såklart!
Åter igen ska jag ut och uppleva världen lite....som jag längtar 😀


Nu ska jag spendera resten av kvällen åt att ta det lugnt och ladda alla batterier jag lär behöva för att jobba 6 nätter på raken.....men det går nog bra 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar