Summa sidvisningar

lördag 26 november 2016

Äntligen lite vinter 157/365.......

Idag blev det en något lugnare dag.
Började med sovmorgon.
Minns inte när jag sist sov så länge, men jag tror att jag behövde det 😊
Bestämde mig för att inte gymma idag, men en promenad fick det bli.
Det blev ett ordentligt styrkepass iaf eftersom det var ett ganska besvärligt före.
Det har ju kommit massor av snö till min stora glädje.


I går kväll så var jag faktiskt på krogen, det var ett år sen sist 😀
Man minns ju knappt hur man ska bete sig, men kul hade vi.

Jag hade turen att få en julklapp som SeeMe hade skänkt.

Det var ett presentkort.

Så idag gick jag dit och valde mig 2 toppar.

Och när jag ändå var där så köpte jag in biljett till juldagen.

Vet dock inte om jag ska jobba eller inte, men nu har jag iaf möjlighet att gå om inget annat inträffar 😊

Lördagsmys med minstingen.

Och nu inväntar Så mycket bättre innan det är dags att bege sig mot kammaren.....imorgon blir det gymmet, tidigt 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar