Summa sidvisningar

måndag 28 november 2016

En helt vanlig måndag 159/365.......

Ja, denna måndag både kom och försvann.
Gymmat som vanligt.....#neverskipmondays 😀
Tog sen en promenad i det vackra vintervädret.
Nu är det riktig vinter, precis som det ska vara....men i morgon är det töväder igen och det är klass 1 varning för kusten, underkylt regn😒


Var en sväng på stan för att byta tröjorna som jag valde för presentkortet jag vann i fredags.
Det var verkligen en konstig passform för dessa tröjor, vet inte riktigt hur man ska vara skapt för att bära dessa 😟
Men de 2 jag bytte mot var jättefina, och satt väldigt bra 😊

Fick äntligen hem mina fritidsbyxor som jag beställt.

Nu väntar jag bara på att min klocka ska komma oxå 😀

Pengarna ska rulla, visst är det väl så?! 😋

Resten av kvällen ska jag bara ligga still och vänta på att det ska bli dags att gå och sova, är så sjukt trött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar