Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2016

Soluppgång och dimma 147/365.....

Eftersom jag sett på väderprognosen att det skulle bli både kallgrader och lite sol idag, så gav jag mig ut tidigt för att fånga "ögonblick" 😊

Det var inte speciellt många minusgrader, endast -1 och väldigt disigt, men solen var påväg fram, det gick att skymta genom allt det grå.
Nere vid älven tog den sig igenom diset och färgade himlen och vattnet/isen i en gyllene färg.


Promenaden blev lång, vilade ju från gymmet idag.

Solen försvann ganska så snabbt, det var verkligen bara ett "ögonblick", och när jag kom nere vid Kvarnängen, då fick jag minsann se ett helt annat väder...men det var ganska magiskt det oxå 😊




Efter middagen tog jag mig själv i kragen och tog en promenad bort till Bodens Möbelaffär.
Jag behöver en ny säng, nu kan jag inte skjuta upp det något längre.
Hittade en superfin säng med tjock bäddmadrass, ben och stoppad sänggavel i en prisklass som jag tyckte att jag kunde unna mig 😊
Hela "paketet" kommer i början av januari.
Men har jag sovit dålig så här länge, så kan jag minsann sova dåligt ett tag till....snart vänder det 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar