Summa sidvisningar

onsdag 2 november 2016

Då får man hitta annat att fota 133/365.....

Traskade hemåt i morse i ett väldigt grått och blött väder, trots -0,4C
Snön som föll i natt gjorde marken så vacker, medans den fortfarande var orörd.
Men när jag gick hemåt så hade många människor gått där före mig, och det var bara "brunt" (av sanden) och slaskigt på trottoaren.
Efter att jag hade sovit klart så gick jag ut på en promenad, med kameran som sällskap.

Vädret var fortfarande väldigt grått och det fanns inte mycket att fota.
Men då fick jag en idé, jag gick till båda kyrkogårdarna och fotade lite snöiga blommor :)



Det infinner sig en speciell känsla varje gång jag är på en kyrkogård.....lugn
Jag kan stanna där väldigt länge och bara "insupa" atmosfären.
Eftersom jag så ofta har besök av andar på andra platser, bla mitt jobb, så känner jag mig "hemma" när jag är här.
Jag strosade runt och läste lite på gravstenarna, kände igen flera namn och stannade till för en liten pratstund.
Hade en väldigt skön känsla i kroppen när jag vandrade vidare på min promenad.



Nu är jag ledig i 2 dgr innan det är dags att jobba helg.
Förhoppningsvis så blir det lite "uteväder", men gymmet ska oxå besökas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar