Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2016

Nu får det fan räcka 148/365...........

Vad är det här för skämt, vilket jävla väder!!!!
Man får ju ha bråddar på gummistövlarna för att vara ute idag 😡
Jag är så evinnerligt tacksam att gårdagen bjöd på uppehåll så man hann vara ute och njuta lite, som det är nu så vill jag bara vara inomhus.

"Regnvädersmunderade" mig iaf i morse och gick till gymmet.
Sprang lite och tränade sen överkroppen.

Efter det så blev det en fika-dejt med Anna 💗
Inte ens det värsta vädret kan få mig att stanna inomhus vid såna tillfällen 😊

Och Anna, den underbara 💗, gav mig en fin liten present

Den pryder nu mitt vardagsrumsbord, tillsammans med mina ljuslyktor 😊

Imorgon blir det åter igen ett gympass.
Sen får nog träningen vila i ganska många dagar.
Jag ska jobba 2 x-tra nattpass, vilket innebär att jag har dryga 60 tim framför mig from i morgon...känns lite tungt att veta, men det går nog bra...klirr i kassan 😀

Det enda jag ska göra nu är att fundera ut vad jag ska hitta på att fördriva tiden med tills det är dags att gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar