Summa sidvisningar

måndag 14 november 2016

Tacksamhetsmåndag..............

*Semester
*En hel vecka utan planer, bara göra det som faller mig in
*Det krispiga vintervädret
*De vackra vinterlandskapen
*Att jag äntligen har läst ut min tråkiga bok
*Musik (för alla humör och aktiviteter)
*Besök av äldsta sonen 💗
*Restaurangbesök med ovan nämnda (för att fira)
*En vecka med yngsta sonen 💗
*Lördagsmys med ovan nämnda
*Broddar/Icebugs (för nu ska det tydligen bli både varmgrader och regn)
*Mål som man uppnår
*Ett överraskande samtal från en som saknade mig :)
*Spontankramar
*Långpromenad med mamma
*Min kamera (som jag inte kan förstå att jag klarat mig utan tidigare)
*Positiva kommentarer från okända människor
*Reseplaner





6 kommentarer:

  1. Riktigt fin lista du bjuder oss på :) Lill sjöng: Musik ska byggas utav glädje :)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, och Lill har ju så rätt :D

    SvaraRadera
  3. Promenader med nära och kära :) och icebugs - de sistnämnda står på min önskelista till tomten ;)
    Resplaner låter spännande :)
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan (fortfarande semester, kanske?)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva!
      Jo, semester i några dagar till :)
      Önskar dig detsamma!

      Radera
  4. Härlig lista! Där var så mycket godsaker, och jag önskar dig varenda en!
    Kramar Karin

    SvaraRadera