Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2016

Jävla sömn 139/365.......

I natt har jag sovit så jäkla dåligt.
Jag brukar sova dåligt första natten när jag har vakat av, men inte såhär dåligt!!
Har legat vaken, klarvaken, mellan 02.30 och 04.00.
Tänkte kliva upp 03 och göra bort gymmet, men det kändes lite som överkurs :D
Gick iaf iväg till gymmet tidigt.
Hade dock knappt några krafter.
Sprang 5 km och körde sen ett pass för överkroppen, tungt, jävligt tungt!!
Var flera gånger påväg att ge upp, men stålsatte mig och körde hela passet.
Efter 2 tim var jag så hungrig så det var på stapplande ben jag tog mig hem.
Sen har jag legat pall på soffan mest hela dagen, orkade inte ens ut och promenera i det vackra vädret.
Har ist läst en massa sidor i den bok jag just nu kämpar med.
Den är så tråkig så klockorna stannar, men jag läser alltid klart det jag har börjat med :)



Något annat som är så tråkigt så att klockorna stannar är valet i USA :(
Ett val som förmodligen avgör en massa saker (bra och dåliga) beroende på vem som vinner, men med 2 personer som verkar helt inkompetenta på olika sätt.
Jag orkar inte längre varken se eller höra om denna cirkus!!
Det är ju bara pajkastning hela tiden.

Igår kväll fick jag iaf höra äldsta sonens ljuva stämma igen ♥♥
Och ja, han har klarat utbildningen och hoppar nu på "inriktningsutbildningen" som vara fram till maj.
Får dessutom träffa honom i helgen och då skall det firas minsann :D

Nu ska jag fortsätta med boken så den blir klar någon gång :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar