Summa sidvisningar

fredag 25 november 2016

Hit och dit och överallt 156/365.......

Trött som fan igår kväll så somnade jag runt 22.30.
Vaknade 00.20 och hade tydligen sovit klart 😲
Inte hjälpte det att jag svor högt och ljudligt (en underdrift), sömnen uteblev iaf!!
Snurrade och snurrade, men sömnen lös med sin frånvaro 😠
Klev upp efter 05 när jag insåg att det blir inte mer än såhär.
Drog på gymmet, det enda ställe som numera gör mig både lugn och tillfreds 😊
Anammade Martina Haags löpartips och började från ruta ett för att bygga upp min löparteknik.
Körde intervaller i 3 km och kom upp i min maxpuls, vilket var länge sen sist.
Tränade lite överkropp oxå, men sen var jag så slut och hungrig så det var dags att bege sig hemåt.

Men tänkte jag, jag kan ju passa på att handla det där som jag behöver till middagen så har jag ju det gjort...sagt och gjort.
Som vanligt så blev det mer än man tänkt sig, så med 2 proppfulla kassar och en välfylld ryggsäck kämpade jag mig hemåt.
Armar och axlar värkte och brände som eld, dessa muskler som jag redan tränat på gymmet denna morgon 😓
Väl hemma aå kastade jag i mig lite lunch för att sen bege mig mot annan adress för att plocka upp lite saker (små möbler) som skulle levereras till ytterligare en adress.
Svettig, totalt slut i armar och ja, hela kroppen så levererades dessa saker och nu var jag vl ändå klar?!
Gick mot stan och kom på att jag hade ju inte handlat allt, så det blev en sväng till på Coop, men först hann jag med att kolla in (shoppa) rean på stan.
Fyndade flertalet småsaker på Team Sportia för en spottstyver 😊

Nu äntligen hemma och soffan lockade på mig!!!
Bäddade ner mig och tänkte på hur skönt det skulle vara att få sova en lite stund....men nej, så fan heller!!!
Jag var så uppe i varv så inte blev det någon sömn nu heller!!!
Jag gav upp, sova får jag tydligen göra vid ett annat tillfälle!
Och ikväll blir det faktiskt utgång för min del, nästan ett år sen sist.
Jag hoppas att jag inte somnar på något opassande ställe 😉

Har även hunnit fredagsmysa med minstingen innan han drog iväg på eget äventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar