Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2016

Satans väder 146/365.......


Så jävla less detta väder, sjukt deprimerande 😡
Jag vill gå i ide, dra täcket över huvudet och inte visa mig förrän det är flera minusgrader och massor av snö....lite sol skulle heller inte skada!!!
Men nu är det som det är.
Faktiskt så hade vi exakt samma väder denna dag i fjol....jag ser ett mönster 😉

Utanför mitt fönster, i regn och rusk, reser de årets julgran....wow, vilken julkänsla jag får, NOT!!!!

Har bara gymmat dessa dagar, ingen promenad sen i söndags.
Men imorgon finns det "hopp om liv" igen, då ska det bli både minusgrader och ev lite sol 😀

Min lediga vecka börjar lida mot sitt slut.
Har haft fantastiskt avkopplande dagar, med massor av bokläsning och "jag-gör-det-som-faller-mig-in-tid", lite mer av den varan tack!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar