Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2016

Santa Claus is coming to town 154/365..........

En dag med dålig sömn resulterade i att jag hann med att ta en promenad innan det blev alldeles för mörkt (man måste tänka positivt 😊 )
Trots att det fortfarande var ljust, så var det ändå nästan för mörkt att fota ute, men då använde jag mig av "nattfoto-inställningarna" ist och fotade juldekorationen i stan.
 Det är ju faktisk 1:a advent på söndag, så nu dekoreras det hej vilt överallt.






I natt var det en jättekonstig natt på mitt jobb, inget jag varit med om förut, men det gick bra det med 👍
Nu återstå det bara denna natt, sen är jag ledig i 1 v!!!!!
6 nätter på raken är tungt, den som aldrig jobbat natt har ingen aning om hur slitsamt det är.
Tack och lov är det ju inte schemalagt så, jag har ju jobbat x-tra.
För om det var såna här veckor lite nu och då, då skulle jag aldrig orka med detta jobb.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar