Summa sidvisningar

måndag 21 november 2016

Humor på hög nivå 152/365......

Natten gick, som jag trodde, väldigt bra.
Har dessutom sovit bra idag, kanske beroende på regnets smattrande mot fönstret?
Hade ju hoppats på snö, men man får inte alltid som man vill 😊
Jag vaknade till vid 11.30 och hade en riktigt smärtsam huvudvärk.
Var tvungen att tassa upp och ta en tablett, för jag kände att det höll på att övergå till migrän.
Har haft ont i huvudet i flera dagar, dessutom börjar jag känna mig "svullen" i näsan, och i lördags frös jag hela em/kvällen.
Kanske är det en förkylning på G, jag som aldrig är sjuk annars.
Hoppas ju dock att allt detta är över innan jag sätter mig på planet till Barcelona 😕

I helgen har jag läst ut en bok av Martina Haag, "Hemma hos Martina", samt börjat på en annan bok av samma författare, "Heja, heja".
Det är tur att jag är ensam på mitt jobb, för folk skulle nog undra vad det är för fel på mig när jag brister ut i skratt helt plötsligt 😁
Martina skriver på ett sånt underbart, humoristiskt sätt och jag kan verkligen se mig själv i de flesta av hennes "bravader", hon beskriver ju livet som det verkligen är, utan krussiduller.
Det är den 3:e boken av henne som jag har läst den sista veckan. 
Tror att jag har läst alla de andra, så jag måste försöka hitta en ny, lika rolig, författare som håller mitt humör uppe på nätterna.


Just nu regnar det ganska mycket och enl väderappen så ska det bli -3C i natt.
Vill bara få er uppmärksammad på detta och be er att det det lugnt i trafiken imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar