Summa sidvisningar

lördag 12 november 2016

Stulen "identitet" 143/365......

Kanske inte riktigt så dramatiskt, men det vet jag inte ännu :(

Upptäckte i morse att det finna ett konto på Instagram med min profilbild.
Jag upptäckte det eftersom jag skulle gå in på Pikore, som hade ändrat namn till *Vibbi*.
Det är en sida där du kan se dina Instagram-aktiviteter bla.
Eftersom sidan var helt ny för mig (hade inte besökt Pikore på ett tag) så visste jag inte hur den funkade.
Men jag klickade in mig på *Web viewer* och skrev in mitt namn i sökfältet, då kom alla profiler med liknande namn fram,  jag hittade mitt eget konto + ett konto med min profilbild.
Jag har ingen aning om detta konto är nyöppnat, eller om det har funnits en tid.
Profilen har inte några av mina bilder där iaf, har heller inga följare och följer inga.
Men som sagt var, jag vet ju inte när kontot är öppnat.
Har skrivit till Instagram och bett dem ta bort detta konto, vi får se vad som händer.

*

Nu har jag äntligen läst ut denna supersega bok!!!
Seg och tråkig eftersom det var så mycket onödigt i den, som inte var det minsta intressant.
Men om hälften av det som är skrivet är sant, så har jag inte mycket till övers för Axl Rose i Gun´s N´ Roses!!!!
Jag ser fram emot att påbörja en ny (bättre) bok nu och jag ska välja noga bland mina 100-talet olästa böcker :D
Det lutar mot "Det är något som inte stämmer" av Martina Haag, men jag har inte spikat det ännu.

*

Vilken fantastisk dag det har varit idag, soligt och glittrigt!
Så vacker så man blev fan tårögd :)





*

Har hunnit med lite lördagsmys med yngstingen.
Nu inväntar jag bara tiden till Så mycket bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar