Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2016

Snökaos 141/365.......

Så kom den då äntligen....snön :)
Marken är vit och "fluffig", precis som det ska vara...vackert!
Lite sol på detta så kommer det att gnistra som diamanter.
Någon snökaos är det inte, kanske dock lite kaos runt vägarna där snöröken ligger tjock och flertalet olyckor redan har inträffat, tyvärr en med dödlig utgång :(

Idag har jag en vilodag, från det mesta faktiskt, men tvättstugan var jag ändå tvungen att ta itu med.
Hade dock tänkt ta mig en kortare promenad (om solen hade visat sig) bort till möbelaffären.
Nu är jag less på att sova dåligt och ha ont i ryggen därför tänker jag köpa mig själv en säng i julklapp.
Jag kan inte inte bara jobba x-tra för att lägga pengarna på hög, man måste ju spendera lite oxå ;)
Men det inköpet får vänta till imorgon, idag har jag haft fullt upp med att göra ingenting :D

Igår kväll hälsade jag på denna snygga herre :)
Ja, egentligen var det väl hans matte jag besökte, men vem tackar nej till att få umgås med en trevlig herre oxå :)

Nu återstår middagsbestyren och sen ska jag iväg på ett info.möte ang familjehem/kontaktfamilj/kontaktperson.
Funderar på att ta mig an ett sådant uppdrag.....vi får väl se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar