Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2016

Spenderarbyxornas dag 160/365.............

Redan 06.20 i morse var jag påväg till gymmet för att intervallträna en stund.
Den sortens träning tömmer verkligen kroppen på all energi, samtidigt som endorfinerna går i topp 😊
Så jäkla skön känsla i kroppen när det är över.

Efter dusch och frukost nr 2 så drog jag på mig spenderarbyxorna och drog iväg mot shoppingstaden.

Hittade mig en ny, passande, mugg 😀

Nya löparskor, vilket jag verkligen behövde.

Gymhandskar, behövde inte, men ville ha 😁

En ny jacka. Behövdes verkligen INTE, men bara MÅSTE ha 😂

Mössor, kan vara bra att ha 😊

Powerbank...bra att ha inför resan till Barcelona 

En ny skrivare.....ja, den var på rea 😂

Oj, vad det är kul att shoppa 😋

PS: Jag gillar rosa 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar