Summa sidvisningar

måndag 26 december 2016

Utebliven "dagen efter" 186/365......

Det blev ingen "dagen efter" idag 😊
Iaf inte pga alkoholförtäring.
Men trots det så klev jag inte upp ur sängen förrän efter 14 😀
Jag sov till 11 och unnade mig en dag i sängvärmen....because I´m worth it 😂
Kände mig bara lat och ville ligga kvar.

Gårdagens "hemvändardag" blev jättetrevlig.
Ett gäng glada singelpinglor fixade god mat ihop innan utgång.



Det är ju faktiskt så att förfesten är alltid trevligast.
Krogen är verkligen inget för mig, så är det!
Har sagt det så många gånger, men ändå så går jag ut och hoppas på det bästa.

Nä, fram för mera gemensamma middagar/hemmafester och bort med kroglivet!!!

Tog mig faktiskt ut på em.
Gick ner på stan för att kolla in mellandagsrean.
Men en sak är säker.....
Har man inte hittat något att köpa till ordinarie pris, varför skulle de då helt plötsligt finnas något att köpa på rean?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar