Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2016

Ont, det gör ont 187/365.........


Vilka sköna slappar dagar jag har haft/har 😀
Har mest legat och kollat på serier.
Har sett "Skam" på SVTplay.
Om ni inte sett den, gör det!!!
Får såna flashbacks från högstadie-/gymnasietiden 😊

Igår blev det lite löpning, sen fika med M.
Idag gym, promenad och sen fika med A 😁
Tyvärr så har min rygg sagt ifrån....rejält!!!!
Kände av smärta igår, vaknade idag med värre smärta.
Kunde inte genomföra hela gympasset, och sen gick jag på promenad.
Nu är jag mer eller mindre liggandes, denna gång ofrivilligt 😕
Att stå och gå, eller ligga plant, funkar bra.
Men att sitta gör ont, och helvetes ont om jag sitter och försöker lägga benen i kors.
Jag tror att mycket just nu bottnar i rädsla att få ryggskott.
Smärtan sitter på samma ställe som jag hade ryggskott för några år sen.
Ett ryggskott som jag verkligen inte vill ha igen, så jävla ont gjorde det!!!
Smärtan sitter så långt ner, strax ovanför bäckenet.
Vill helst inte röra mig alls 😓

Nåja, nu kan jag ju kolla mer serier med gott samvete 😁

Idag när jag var ner på stan så fyndade jag en lättviktsdunjacka som jag köpte för julklappspengarna vi fick av Kommunen.
Jag har, i vuxen ålder, inte använt mig av korta jackor eftersom jag brukar frysa om min söta lilla bakdel 😊
Men som det är nu, sällan någon riktig kyla, och mina klimakteriesvettningar som gör att jag väldigt sällan fryser, gör att jag kan ha så mycket mindre kläder på mig än vad jag annars brukar använda mig av så fort hösten börjar 😁
Så då köpte jag mig en kortare jacka.

Nu viker jag ihop datorn och fortsätter med mina serier.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar