Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2016

Får man gnälla en dag till 188/365.........


Inte bara känner jag mig smått handikappad, jag är smått handikappad just nu 😔
Ryggvärken är mkt mildare än i går, men trots allt väldigt besvärlig fortfarande.
Jag måste hela tiden tänka på hur jag sätter mina fötter när jag går, och jag måste vara väldigt försiktig i mina rörelser, det hugger till ganska så rejält när jag "slarvar" med detta.
Har varit på en längre promenad, inte så snabb sådan.
Hade mamma som "ledsagare", vågade inte gå själv.
Just nu så ångrar jag lite att jag gick så långt, smärtan är inte kul 😓

Imorgon måste jag förmodligen låta bli allt som har med träning/motion att göra, bar vila.
Jag börjar jobba efter min, nästan 3 v, ledighet.
Är ytterst tacksam över mitt lätta nattjobb just nu 😊


Tyvärr så har jag tvättstugan i em.
Får väl dra IKEA-påsen efter mig till tvättstugan 😁
Nä, det ska nog gå bra, bara jag tänker mig för, hur jag går/står/vänder mig.

Resten av dagen/em/kvällen så lär jag ligga raklång och kolla serier medans maskinerna snurrar 😀



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar