Summa sidvisningar

fredag 2 december 2016

Julklappar 163/365..........

Oj så bra allt kan kännas när man har sovit gott efter ett nattpass 😊
Orkade med att släpa mig till gymmet för att springa en stund.
En löpning som gick otroligt lätt idag 👍
Det blev en kort stund på bandet, men det var meningen.
Kör efter mitt "löparschema" nu för att"bygga upp" löpningen igen.

Jag vet inte om ni minns ett inlägg som jag gjorde för något år sedan där jag berättade om en "panel" som jag ingår i på nätet.
Denna panel går ut på att jag ska fylla i de varor jag köper varje månad.
Dessa varor är egentligen allt utom mat.
Jag får poäng för denna registrering och kan sedan välja mig olika produkter vartefter jag tjänar in poäng.
När jag skrev om detta sist så hade jag fått mig en jättefin, supermodern dammsugare och en väldigt bra stekpanna från Jamie Oliver.
Jag har samlat poäng på hög och inte vetat vad jag skulle välja mig denna gång.
Men så bestämde jag mig för flera saker, ist för en eller två stora saker.
Idag kom min första premie.
Inget jag egentligen kände att jag behövde, men det var ju gratis, och gratis är alltid gott 😀

Sen fick jag faktiskt hem min julklapp oxå, den som jag har unnat mig i år 😋
En väldigt dyr leksak.
En smartwatch med precis alla funktioner man inte behöver 😁
Men för mig väldigt användbar just vid löpningen.


Nu väntar jag bara på resten av mina premier och min nya säng, sen får jag nog känna mig nöjd ett tag framöver 👌

Nu är det dags att göra sig klar för nästa nattpass och sen sitta ner på rumpan och invänta tiden.

Ha en fortsatt härlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar