Summa sidvisningar

måndag 12 december 2016

Det var det där med sömnen igen 172/365.........

Gårdagens lilla tupplur på soffan (2 1/2 tim) resulterade i en väldigt vaken natt.....suprice, suprice 😕
Jag visste ju att jag skulle sova sämre om jag sov när jag vakade av, men jag "råkade" ju bara somna på soffan och nattens skönhetssömn uteblev 😔
Och idag har vi haft planeringsdag hela dagen, instängd i ett litet utrymme på stadshuset, utan syre, vilket resulterade i "sega kopplingar" i knoppen och en jäkla huvudvärk 😫

Och dagens möte kändes väl ungefär som det brukar göra...alla var där men ingen visste varför 😜
Nåja, vissa av oss fann ju ändå lite humor i det hela 😁

Lunchen på Bodensia var helt okey

Och Lucia med följe stod för underhållningen

Väl hemma efter dagens möte så bäddade jag ner mig på en gång, ska ju jobba mina 2 sista nätter innan semestern.
Tyvärr var jag för "övertrött" när jag väl fick lägga mig, så sömnen lös ganska mycket med sin frånvaro 😞

Nåja, det är bara till att bita i hop, stå på ett ben och flaxa med armarna, så ska nog denna natt passera utan bekymmer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar