Summa sidvisningar

söndag 4 december 2016

Ett styrkepass 165/365.......



Ännu en dag då jag har sovit otroligt gott och länge.
Eftersom vädret var så behagligt så valde jag att ta en promenad trots att det var mörkt ute.
Gick över hängbron och utmed älven.
Det var nog bland det jobbigast jag har gjort!!!
Plumsade oplogat i ett mjukt skoterspår.
Tog ordentligt på ben och rumpa vill jag lova.
Gissa om duschen kändes underbar sen 😀

Som jag berättade igår så är jag ganska tekniskt begåvad 😁
Och i natt fick jag igång min Polarklocka helt och hållet, så nu har jag alla de funktioner jag trodde att jag var utan 👍


Nu förbereder jag mig för sista natten denna helg.
Så det är dags att packa nattväskan och fixa till facet (som om det skulle göra någon skillnad 😁 )
Ska bli otroligt skönt att vara ledig dagtid nu i några dagar igen.
Då ska jag njuta av att vara ute så mycket som jag bara kan 👍

Ha en fortsatt trevlig afton 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar