Summa sidvisningar

måndag 5 december 2016

Du kan kalla mig Trötter 166/365........

I natt läste jag äntligen ut denna bok av en fd Bodentjej.
Wow, vad spännande den var!!! Vilken debut!!
Jag ser verkligen fram emot att läsa flera böcker av henne, vilken begåvning!

Så blev det äntligen måndag och mitt helgarbete är över för denna gång.
Hade klipptid kl 12, så jag kunde inte sova "på riktigt" när jag kom hem.
La mig fullt påklädd på sängen, på rygg (sover väldigt ytligt då) och slumrade fram och tillbaka tills det var dags att gå iväg.
Tungt som fan...men vill man vara fin får man lida pin 😀

Så här "vacker" var jag före kl 12

Och så här "vacker" var jag efter kl 12 😁

Något blek, men vid liv 😂

Nu återstår det bara att se hur lnge jag orkar plåga mig själv innan jag kastar in handduken och kryper ner i sängen.
Har som mål att hålla mig vaken och på benen till 21, men just nu känns det som en omöjlighet 😔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar