Summa sidvisningar

söndag 11 december 2016

Det blir inte alltid som man tänkt sig 171/365......

I morse när jag vakade av så bestämde jag mig för att försöka hålla mig vaken så att jag kan sova bättre inatt.
Gick ut på en lång promenad ist, fantastiskt väder om än lite "grinigt".


När jag kom hem så var jag lite lätt hungrig kan man väl säga 😀
Kylan kräver mkt energi för att hålla tempen uppe, så inte konstigt att det kändes som att jag hade ett hål i magen.
Vräkte i mig lite bukfyllnad och kände då hur trött jag blev av den värme jag kommit in till + den mat jag hade ätit.
Tänkte att jag lägger mig på soffan och läser en stund...vaknade upp 2 1/2 tim senare och visste inte riktigt var jag var 😁
Ja, där sprack mina planer på att sova helt ostört i natt.
Jag brukar ju sova väldigt dåligt första natten efter att jag har vakat av, det var ju därför jag hade tänkt vara uppe idag och försöka lägga mig tidigt....nu får vi väl se hur det blir med det 😔

Nåja, shit happens 😁
Promenaden var iaf  helt underbar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar