Summa sidvisningar

söndag 25 december 2016

Dagen efter 185/365......

Ja, så var då julafton avklarad och ordningen återställd 😊


Det var en lugn och stilla dag/kväll som avslutades med "Tomten är far till alla barnen".
Orkade inte se hela filmen, var ganska slut.
Känns som jag har jetlag efter Barcelonaresan.......inte möjligt, men jag är lite ur gängorna.
Kanske har även jag nåt bacill i kroppen, minstingen blev ju sjuk på resan och har även umgåtts med annat "sjukt folk" sen jag kom hem 😀

Startade iaf denna morgon med en uppfriskande promenad i det ljuvliga vinterlandskapet.




Nu håller jag på att fixa till mig inför kvällens festligheter.
Juldagen/hemvändardagen för alla åldrar, tack och lov på olika ställen.
Och vi är ett gäng på 10-15 singelpinglor som ska ut på galej och svinga våra lurviga 😀
Men först ska vi träffas och äta en massa mat.....medelhavs tema har vi valt 👍

I morgon lär det vara en annan slags "dagen efter"...lite tyngre skulle jag tro 😁

Ber att få önska alla en fortsatt trevlig afton 💗



1 kommentar:

  1. Hope you had a great time in Barcelona - my son was there on internship this Spring, and of what I have seen and heard, the perfect country to have a vacation! Understand jet lag too well, so I'll help you to come back by giving you an update - this week the photo link for ALL SEASONS is open till some time on Saturday (USA time) and this is the post (below) you can add one of your beautiful Mediterranean photos one. Hope to see you back there this week- and have a very special New Year!
    https://artworksfromjeshstg.wordpress.com/2016/12/24/all-seasons-december-25/

    SvaraRadera