Summa sidvisningar

lördag 3 december 2016

Min söta, lilla bakdel 164/365.........

Brrrrrr, nu biter det i kinderna minsann.
-20C just nu, och kylan håller i sig under natten.
Hade hoppats på en Klass 1 varning ang den extrema kylan.
Iaf med tanke på att jag gick till jobbet igår kväll utan att ta med överdragsbyxorna.
Sånt går de minsann inte ut och varnar för här i Norrbotten 😁
Min söta, lilla bakdel fick frysa ordentligt när jag promenerade hem i morse.
Men imorgon blir det tydligen varmare igen, och mera snö 👍

Det börjar kännas i kropp och själ att jag inte har promenerat på flera dagar.
Men det är så mörkt när jag vaknar upp efter nattjobbet, så det känns inte kul att gå ut.....det fick bli gymmet idag oxå.
Det är ju inte direkt fy skam det heller, men jag vill vara ute och se all vinterprakt (och gärna lite sol), men framförallt lite dagsljus.
Nästa vecka är jag ju åter igen ledig flera dagar, så då får jag väl helt enkelt gå några extra vändor 😊



I natt har jag tillbringat mycket tid med att försöka få igång min nya Polarklocka, men shit jag sliter mitt hår!!!
Den funkar inte alls som min gamla modell, dessutom så finns inte alla egenskaper som finns i den äldre modellen, så jag har förlorat flera bra inställningar.
Men skam den som ger sig!!!!
Jag är ju rätt begåvad vad det gäller teknik, så jag ska nog få denna modell att funka oxå 😀


Nu ska jag parkera denna söta, lilla bakdel i soffan och kolla på "Så mycket bättre" innan det är dags att återvända till jobbet.
Ha en fin kväll 💗




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar