Summa sidvisningar

tisdag 13 december 2016

Sista natten 173/365......

Precis som jag trodde så gick natten bra, även om jag var sjukt trött.
Men mitt knep att stå på ett ben och flaxa med armarna funkar alltid 😁

Givetvis så har jag fått massor av god sömn idag, så god så jag orkade gå på gymmet när jag vaknade.
I natt jobbar jag min sista natt på länge, ledig ända fram till nyår (om ingen blir sjuk och jag behövs på jobbet).
På torsdag bär det iväg till Barcelona!!!!!
Inget är packat ännu, men golvet är fullt av "kan-var-bra-att-ha-med-sig" 😂
Jag ser så väldigt mycket fram emot denna resa med mina söner 💗

Idag kom resten av mina "julklappar", de som jag har samlat poäng till på nätet genom att vara med i en "panel".
 (Batteri laddare, hårborttagare, el-visp)

Nu blir det till att samla poäng under nästa år igen, så får vi se vad jag lyckas skrapa ihop till då 😊

Nu laddar jag inför ännu en lugn (ganska så säkert) natt.
Måste välja mig ännu en ny bok, läser på löpande band just nu 😋
Dessutom så går finalen i Paradise Hotel ikväll, så då vet jag vad jag har att göra 👍

2 kommentarer: