Summa sidvisningar

onsdag 14 december 2016

Snart bär det iväg 174/365....

I morse när jag vakade av så bestämde jag mig för att sova iaf en liten stund.
Ställde klockan på 2 tim och sov faktiskt riktigt gott.
Kan ju inte påstå att jag var pigg och alert när larmet tjöt, men jag vaknade iaf.

Har packat, packat om, och åter igen packat om 😁
Jag har gått igenom alla papper för att se att jag har med mig allt.
Har handlat de få saker jag behövde ha med mig + handlat så att de finns middag när vi kommer hem.
Tvättstugan är avklarad och ombokad tills hemkomsten.

Allt inför julen är planerat och näst intill klart, fixar det sista dagen innan julafton 😓

Bara man har med sig pass, bankomatkort och bokningarna så klarar man sig, allt annat kan man köpa.
Känner mig lätt stressad, onödigt jag vet, men så är det.
Bara jag får kliva ombord på planet så kommer allt att kännas så mkt bättre 😊

Detta inlägg blir nu det sista på ca 1 v, lär ju dela lite bilder på Instagram och Facebook, men bloggen får vila tills jag är hemma igen.

Nu ska jag, en sista gång, kolla att allt är i sin ordning, och sen ska jag bara andas tills det är dags att ta John Blund i hampan och bege sig mot kammaren.

Puss och kram hela da´n 💗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar