Summa sidvisningar

onsdag 7 december 2016

Afternoon tea och strömavbrott 168/365.......

Vilket vårväder det har varit idag 😊
Plusgrader och hur härligt som helst.
Blev en långpromenad för att orka trycka i mig allt som skulle serveras på Afternoon tea 😁



På em skulle jag träffa Anna för att "göra våran grej", Afternoon tea som vi försöker genomföra 1 gång/månad.
Det har blivit våran "tradition" och det är så supertrevligt varje gång.....och mätt som attan är vi när vi går därifrån 😀






När vi hade tryckt i oss så det nästan sprutade ur öronen, och alla tänkbara problem var genompratade och lösta (vi har alltid mkt att prata om 😊 ), så ilade jag hemåt för att ta tag i tvättstugan.
Men vad hände då?!
Poff, sa det och så var hela staden mörklagd 😱

Oj så sårbara vi är när sånt här händer.
Man blir alldeles förvirrad och funderar på vad man ska gör nu 😥
Men att vara utan ström/tv/internet det kan iaf jag leva med....men när det inte ens går att sms:a eller ringa, då känner jag lite oro.
Detta "mörker" höll i sig i ca 1 tim innan det blev ljust och allt funkade igen.
Tvättstugan blev lite försenad så klart, men det löste sig det oxå 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar