Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2016

Vilken värme 32/365........

Idag blev det verkligen varmt, på riktigt :)
Och nu ser det faktiskt ut som att det kommer att hålla i sig ett tag.
Det märks dock att sommaren är påväg att ta slut, tro det eller ej :)
Alla blommor börjar vara utblommade, det är torrt och risigt ute.
De enda blommor som fortfarande, och ett långt tag till, är fina och frodiga, är de som står i de privata trädgårdarna.
Jag längtar faktiskt till hösten.
Alla färger, svampar mm
Man hittar nya saker att fota :)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är jag så less på den här stan, hittar inget nytt att fota.
Men jag har kommit på en sak.....
Man behöver ju inte fota natur mm
Man kan ju fota saker och människor!!
Så därför har jag försökt mig på lite annorlunda fotografering, och det är verkligen kul :)

Den här dagens startade iaf som så många andra dagar startar för mig....motion av något slag, idag promenad.

Hann ner på stan en sväng för att kolla in alla Pokémonjägare...suck!!
De syns så tydligt vem som spelar.
De går i klungor och alla stirrar på sina skärmar.
Man ser även vart "uppsamlingsplatserna" är, där står de och fortsätter sitt stirrande ner i skärmen.

Tur att det finns olika olika intressen att välja på!!





2 kommentarer:

  1. Visst är det så att man blir less på att fota sin närmiljö, eftersom man gjort det hundratals gånger... Smart att tänka ut ett annat sätt att fota på. Sista bilden är väldigt läcker!
    Jag laddade ner pokemonspelet för sonens skull, så tog vi en runda tillsammans. Visst, det var lite kul, men vet inte om jag kommer fortsätta. Nu ikväll när jag gick in i sovrummet var det en pokemon där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen!! Men man får helt enkelt vara lite kreativ och hitta nya sätt :)
      Hmmm, en Pokémon i sovrummet...spännande att ha någon annan än gubben där :D

      Radera