Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2016

Måndag igen 16/365.........

Avslutade jobbarhelgen med ett bra sovpass.
Blev väckt av vapendragarens kalla hand på ryggen och med ens var jag klarvaken :o
Efter "frukost" kl 13 så gick vi ut i det fina vädret, passade på att smita in på en kaffe i grannskapet.

Till  middag blev det Grekisk afton där både min yngsta och min äldst son var närvarande.
I mitt nästa liv ska jag bli lyxhustru!!
Jag älskar verkligen att laga mat och ha många gäster vid bordet :)

Efter en väldigt trevlig måltid, men prat och skratt, så bytte vi om till träningskläder och begav oss ut på en joggingtur.
Vi tänkte satsa på distans denna gång, så vi sänkte farten och lunkade på ett bra tag.
Men det blir inte alltid som man tänkt sig.
När magen är full av grekiska biffar och tzatsiki, då vill inte kroppen riktigt vara med :/
En lite längre sträcka än vanligt blev det, och givetvis en lägre snitthastighet, en vi var nöjda med det oxå :)

Resten av kvällen var det avslappning som gällde :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar