Summa sidvisningar

lördag 9 juli 2016

Motionera mera 21/365......

När vapendragaren drog iväg på jobb, så drog jag iväg och sprang.
Orkade 6 km innan benen var så stumma så det var risk för att jag inte skulle ta mig hem.
Bästa medeltiden ever för min del, på den distansen iaf :)

Efter att ha jobbat på här hemma lite grann, så gav jag mig ut på en fotopromenad.

Jag kan springa hur många mil som helst på en dag, men har jag inte fått vara ute och fota så känns det som att dagens motion inte "räknas" :)
Jag tycker att det är så himla kul att vara ute med kameran.
Oftast så blir det ju samma sorts bilder varje gång, men i olika väderlek mm
Varje dag så hittar jag något nytt att fota, idag lyckades jag fånga 5 olika fjärilar på bild, och det är inte lätt ska jag säga!!!
Fjärilarna är räddare än något annat djur :(
Dom flyger iväg så fort det vibrerar till i marken/gräset, men idag lyckades jag :)
(De bilderna får ni se i ett separat inlägg)






Eftersom gubben jobbar, jag är ledig och det är lördag, så blir det givetvis något gott till middag :
Tacokryddad kycklinglasagne. 
Receptet hittar ni här

Nu är det kväll och mörkret lägger sig.
Men detta mörker ser mer ut som att ett åskoväder är på ingång :/
Var nyss ute en sväng och det började blåsa på rätt friskt.
Hoppas att jag hinner somna innan det börjar dundra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar