Summa sidvisningar

söndag 31 juli 2016

Avslutning på helgen 43/365..........

Nu börjar hösten göra sig påmind.
Termometern visade på endast +13 tidigt i morse.
Tack och lov så är dagarna fortfarande väldigt varma och sköna.
Jag gillar hösten väldigt mycket, speciellt när det är ännu kallare, näst intill frost, och dagen blir så där strålande vacker med alla sina färger.
Det mörknar mycket fortare nu, och många har redan börjat tända de traditionella värmeljusen :)

Vaknade upp (efter mitt nattjobb) av att det regnade och min tanke var: SHIT, perfect weather for running :)
Upp och hoppa, i med "frukost" nr 2 och på med träningskläderna.
Det regnade ganska ordentligt när jag kom ut, men luften var härligt frisk och innehöll massor av syre.
Sprang i ständig uppförsbacke (kändes så iaf) och benen var tunga, men  6 km fick jag ihop och mådde som en prinsessa (DROTTNING!!) efteråt :)


Em spenderades på fotbollsplanen, dags för semifinal i korpfotbollen, tyvärr så gick det inte bra alls :(

Nu är kvällen här, middagen i magen och bara 2 tim till jag går på helgens sista nattpass.



2 kommentarer: