Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2016

Ingen sömn och dyr shopping 37/365.....

I morse när jag cyklade hem så var det otroligt varmt och kladdigt ute.
På de 3 min det tar att cykla hem, så hann mitt hår bli alldeles frissigt och lockigt.
Det var dimmigt och en väldigt hög luftfuktighet.
Lyckade sova 1 tim innan jag åter igen var klarvaken, det var så fuktigt och varmmt inne så det gick helt enkelt inte att sova, hur mycket och gärna jag än ville.
Klev upp och gick iväg till stan, bara för att fördriva tiden lite.

Hamnade på rea och hittade mig 2 Desigualväskor som jag länge har velat ha...köpte dem, BECAUSE I´M WORTH IT :D

Återvände till stan en stund senare och tog en fika med bästa Anna 


Tror jag skippar promenaden idag, kroppen känns lite "slö" när den inte har fått någon sömn.
Dessutom så känns det som att åskan är på ingång, och jag är fullkomligt livrädd för den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar