Summa sidvisningar

måndag 18 juli 2016

Tacksamhetsmåndag.......

*Lång cykelutflykt i underbart väder med bra musik i öronen...on my own
*Sommarens första dopp
*Ny korpmatch i fotboll (vinst, och nu serieledare, obesegrade genom hela serien!!)
*Fantastiskt sommarväder 
*Den "åska med kraftigt regn, klass 1-varning, bara blev lite muller
*Böcker
*Netflix 
*Musik 
*Lång promenad innan nattjobbet
*Löprundor
*Att jag bor i Sverige (och framför allt i Norrbotten)
*Midnattssolen (som snart är borta)
*Att jag jobbar natt och får se dessa fantastiska soluppgångar/-nedgångar
*Tystnaden (älskar att lyssna på den)
*Känslan inför 2 v ledighet (igen)
*Roligt vykort från pappa 
*Att det är 37 dgr tills jag åker till Prag
*Feedback för mina bilder



2 kommentarer:

  1. Snart ledig :) Skön morot!
    Prag. En stad jag gärna skulle vilja besöka.
    Önskar dig en somrig och bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera