Summa sidvisningar

lördag 30 juli 2016

Ännu en lugn dag 42/365.......

Blev så besviken i morse när jag insåg att det var lördag och att jag hade 2 nätter kvar att jobba innan ledigheten.
Hela veckan har jag varit "dagvild" och det har tydligen inte rätat upp sig ännu :(
Nåja, 2 nätter är ju bättre än 3 iaf :)


Helgerna när jag jobbar blir det inte mycket gjort, tyvärr.
Vet inte riktigt vad som har hänt eftersom jag inte hinner med att göra sånt som jag gjorde förut.
Jag måste försöka ändra på det, åtminstone vara ute en stund varje dag, nätterna blir så långa annars.

Efter middagen tog vi oss iaf en promenad till Godisarenan och köpte lite gott, sen kollade vi på filmen Goosbumps, som i mitt tycke var helt kass.

Nu sitter jag åter igen på jobbet och påminner mig själv om att imorgon är det Söndag, och inget annat!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar