Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2016

Tacksamhetsmåndag..............

Here we go again :)

*Den tropiska värme som håller oss i sitt järngrepp
*Kall dusch
*Vatten
*Att sömnen är lika god (iaf inte så dålig) trots värmen
*Att ingen i min familj spelar Pokémon
*Grillat och en kall öl
*Fotoutflykt till Residensstaden 
*Bra löptid
*Extra nattpass (drygt 40 tim) i helgen då alla andra var ute och festade runt på Boden Alive....inga bortslösade pengar, bara en massa klirr i kassan :D
*Att all semester snart är över och den ordinarie personalen återvänder


4 kommentarer:

  1. Ja vilken tropisk värme vi haft länge nu. För en timme sen kom en lika tropisk regnskur här, himlen bara öppnade sig. Gott med grillat o öl. Fotoutflykt låter trevligt. Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och detsamma önskar jag dig!

      Radera
  2. :) EN del är glada att slippa Pokémon, andra tycker det är väldigt trevligt att göra tillsammans :) Tänk så olika det kan vara!
    Kalla duschar har varit ett måste i några dagar!
    Önskar dig fina dagar hela veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att spela tillsammans med sina barn är helt okey tycker jag, men inte när vuxna människor beger sig ut och gör det, då "kliar" det i kroppen på mig :)
      Tack, och detsamma önskar jag dig!

      Radera