Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2016

Ett x-tra pass 17/365......

Precis när jag hade gått och lagt mig igår (22.00), så ringde mobilen.
Ett samtal från jobbet är ju inte riktigt vad man förväntar sig den tiden.
Nattpersonalen hade inte dykt upp och jag blev tillfrågad om jag ville jobba.
Men jag orkade verkligen inte!!
Hade ju sovit alldeles för få timmar på fm.

Blev väckt av ett sms tidigt i morse, ville jag jobba x-tra idag 14-21???
Ja, nu var jag ju åtminstone fullsövd och vaken :)
Så så fick det bli!!

Vädret just nu är ju helt uselt :/
Spöregn och "storm", då kan man ju lika väl vara på jobbet och få sig en extra slant :)
Läget på jobbet har varit väldigt lugnt, näst intill sega timmar, men nu är de snart gjorda och jag kan fortsätt min semester tills de ringer igen :D

När jag väl är hemma, efter 21.00, så blir det inte mycket annat än att göra sig nattklar och krypa ner i bingen.
Kl 06.45 tjuter larmet, då är det tvättstugan som gäller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar