Summa sidvisningar

lördag 23 juli 2016

Dåligt med sömn 35/365........

Kom hem i morse och var på ett jävlelusisgt humör!!!
Ibland undrar jag om kommunen anställer vem/vad som helst bara för att lösa vikariebehovet?!
Jag är så sjukt less på de problem som uppstår, och som man bara ska ha förståelse för/tålamod med.
Jag fick helt enkelt stanna över i morse, trött som jag var.
Hade jag varit född utan empati och sunt förnuft så hade jag gått hem när min arbetstid var över, men nej, jag gör inte så!!!
Somnade iaf på en gång när jag la mig, men vaknade efter ca 1 1/2 tim och förde världens diskussion inne i mitt huvud över morgonens händelse.
Fick till slut säga åt mig själv på skarpen för att sluta diskutera, och somnade så småningom om igen, men sov jäkligt dåligt.

Gick ut på promenad när jag hade vaknat, mitt sätt att tömma huvudet på tankar, men insåg inte förrän efter en liten stund hur varmt det var.
Innan jag tog mig fram till en adress där jag visste att jag kunde få dricka vatten, så var jag nog mer eller mindre inne i en "nära döden upplevelse".
Jag brukar sällan reagera på värmen, men kanske hade min dåliga sömn gjort mig mera känslig.
Drack iaf massor av vatten och kunde sen fortsätta hemåt.

Det var iaf, som vanligt, väldigt vackert ute, och syftet med promenaden uppfyllde mina önskemål.





Nu är det bara till att hålla huvudet kallt och fortsätta jobba 2 nätter till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar