Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2016

Summering dag 23 och 24/365.....

I går så hände det inte så mycket och ändå så hade jag tydligen inte tid att göra mitt dagliga inlägg...skäms på dig Ulrika!!!

Begav mig iaf ut tidigt (igår) på en löprunda.
Trodde att jag skulle orka springa långt även denna dag, men tjii fick jag!!!
Det räcker tydligen inte att vila benen i 1 dag, det måste gå fler dagar mellan passen.....nu vet jag det.
Började iaf att springa, tungt som fan gick det :(
Tittade hela tiden på pulsklockan för att "hålla koll" på mig själv.
Trots att jag saktade ner och sprang "slöare" än jag har gjort den sista tiden, så orkade jag helt enkelt inte.
Efter 4 km så benen helt enkelt NEJ!!!!!
Men jag jag var glad iaf, fick mig ju en promenad hem :)


*
Idag så bestämde jag mig för att göra om söndagens "misslyckade" cykelutflykt.
Åter igen så packade jag cykel full och trampade iväg hemifrån.
Bra musik i öronen (Svenska artister), strålande solsken, medvind och en lagad cykel.
Vad kunde gå fel?!
Ja, precis allt kunde nog gå fel, men inget gick fel!!! :)
Styrde kosan mot det håll näsan pekade och fick ihop en liten sträcka.

Nu gjorde jag inte denna cykelutflykt för motionens skull, utan för kamerans önskan om att få jobba :D
Med tanke på alla dessa svenska artister som sjöng i mina öron (och förgyllde mitt äventyr) så kändes det lite som att jag var med på Rocktåget :D
Underbar känsla i ett fantastiskt sommarväder!!!

Du hittar min Spotifylista här


Cyklade mot Råbäcken och stannade till nere vid Luleälven....magiskt vacker måste jag säga!!





Trampade mot stan igen och "svängde förbi" Bodsvedjan, Bränslan, N-/S-svartbyn.


Tillbaka mot stan och ner mot Brännastrand.


Ja, sen var det bara till att trampa hemåt igen för att fylla på magen (och övriga kroppen) med lite energi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar