Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2016

En stund på stranden 25/365..........

I går avslutade vi kvällen med att titta på "Livet efter dig (Me befor you)".
Underbar film, men ack så sorglig...livet blir inte alltid som man vill :(
Musiken i filmen var också bra, och här kan ni lyssna på den listan


*

Idag så blev det en dag (läs: en stund) på stranden....äntligen!!!


"Barna, di barna", ingen ro i kroppen att vara stilla och njuta av vädret...nä, det var för varmt, för mycket djur, för lite folk, inga kompisar....så vi åkte hem, och gjorde ingenting.
Men det var väl skönt det oxå.



Hann iaf med att bada 3 ggr, ville ju åtminstone ha möjligheten att säga att jag har badat även denna sommar.....första doppet tog nästan livet av mig!!!
Men sen blev det helt fantastiskt härligt att bada :)

*

Em/kvällen återstår.
Äldsta grabben spelar match i korpfotboll, det ska jag kolla på, om inte åskan och regnet (som just nu pågår) stoppar mig.
Och om vädret stoppar mig så får jag väl helt enkelt stanna inne och virka navelluddskoftor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar