Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2016

Residensstaden 33/365........

En planerad fototripp till Luleå idag.
Äntligen lite nytt att fånga på bild :)
Ett fantastiskt väder som, så inte mycket att klaga på.
Det skulle då vara den usla mat vi blev serverade på Österns Pärla innan vi återvände till Boden.
Vi var ensamma i hela restaurangen men fick ändå vänta dölänge innan maten kom in.
Fredrik beställde in vitlöksbröd medans vi väntade på pizzorna.
Fredriks pizza var så gott som vidbränd, halva gick att äta.
Halva min pizza var ogräddad, bara en massa kletig deg på tallriken!!!
Vi åt det som gick att äta, sen stövlade jag iväg till kassan!!
Jag berättade för personalen att maten var under all kritik.
De undrade varför vi ej sagt något tidigare.
Ja, med tanke på hur länge det tog att göra 2 pizzor till en tom restaurang, så kändes det inte riktigt aktuellt att vänta på ny mat!!
Fick iaf kompensation för maten......betalade för 1 pizza och dryck, så med det nöjde jag mig :)







Jag älskar verkligen att vara i Luleå!!
Allt är så mycket finare här och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo här igen :)
Skulle dock inte ha tid att jobba det första året eftersom jag skulle förmodligen vandra runt hela stadsgränsen för att fota allt vackert, alla nya intryck :)







En superhärlig dag som avslutade med extra nattjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar