Summa sidvisningar

lördag 15 juli 2017

Whoop, whoop.....


Idag lyckades jag med att uppnå mitt mål: springa milen på under timmen 👊
Trots stekande värme och motvind så kämpade jag på, envis som tusan 😊
Jag höll ögonen på snittiden och låg på strax under 6 min/km hela tiden.
När det började kännas tungt så saktade jag ner lite grann och ökade igen när jag hade "vilat" lite.
Det blev ju en ganska ojämn löpning, men vad gör väl det, JAG KLARADE DET!!!!!


Nattens arbete har gått bra och natten har gått relativt snabbt.
Har sovit otroligt bra när jag kom hem, så jag var riktigt pigg när jag vaknade...så skönt när sömnen funkar 😍

Nu förbereder jag mig för ännu en natt, som jag hoppas flyter på lika bra.
Imorgon ska det tydligen bli riktigt varmt och soligt.
Då får det nog bli en cykeltur när jag vaknar, min träningsklocka kräver 2 dygns vila efter detta löppass, så någon ansträngande aktivitet blir det iaf inte för min del 😀

Ha en fin kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar