Summa sidvisningar

torsdag 13 juli 2017

Cykeltur med punktering.....


Tog ett tidigt pass på gymmet i morse.
Det är så skönt att vara där när ingen annan är där, när man får ha sakerna och stället för sig själv 😀



Efter lunch så bestämde jag mig för att ta en cykeltur upp till Rödbergsfortet.
Stannade till efter lite drygt halva vägen upp för att fota.
När jag sen skulle cykla vidare mot toppen så hade bakdäcket bestämt sig för en punktering 😒
Varför är det alltid bakdäcket?????
Det däck som är svårast att ta loss!!!

Nåja, det är ju inte första gången jag är ute på cykeläventyr när jag drabbas av punktering.
Det är bara till att bita i det sura äpplet och börja promenera hem 😓


Men då dök min "räddare i nöden" upp, Mats 😊
Han plockade upp mig och min cykel och körde oss ögonen bums till cykelverkstaden 👍

Nu är cykeln fixad och jag har hunnit vila lite.
Tyvärr så verkar det inte bli någon cykeltur imorgon, vilket jag hade hoppats på, vädret verkar mindre lovande.




Dessutom ska jag ut och jobba i helgen, så det blir inte så många aktiviteter då.
Jobba, äta, sova,  är det som gäller....och kanske en löprunda 😊
Men sen är jag ju ledig 2 v igen, så jag får spara alla aktiviteter tills då.

Ja, nu har det börjat regna, tidigare än vad jag trodde, så jag bäddar ner mig på soffan och kollar lite film.

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar