Summa sidvisningar

söndag 9 juli 2017

Roses and puppydogs....

Det är ett uttryck jag hörde i en film igår....det betyder att säga "snälla saker".
Tyckte det var ett gulligt uttryck 😊


Idag bjöds vi verkligen på ett fantastiskt väder (ja, det håller ju i sig ännu) 😊
Har legat på balkongen på fm, tills jag inte ides längre, det blev för varmt.
Då tog jag mig en cykeltur för att få lite svalkande vind på mig.


Hade inget mål med min cykeltur, så jag hamnade på Alder av alla ställen 😊
Hade jag vetat att det var dit jag skulle så hade jag tagit badkläder med mig, men det får bli en annan dag.
Idag fick jag ist tillfälle att träffa Mats, som givetvis var där 😀
Long time, no see....så det fanns en del att språka om.




På em/kvällen så var det dags för korpmatch i fotboll igen.
Vinst blev det, men det är längesen jag såg en match som var så målfattig 😏




Imorgon lovas det varmt men regn, inga större mängder vad det verkar.
Dagens löprunda får nog bli på em/kvällen när solen tittar fram igen.

Ha en skön kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar