Summa sidvisningar

söndag 30 juli 2017

Sportig söndag......

(klicka på bilderna för att se i helskärm/click on the photo to enlarge)

Efter att ha sovit klart idag (och dessutom så mkt bättre än igår) så tog jag mig en cykeltur på ca 17 km.
Cyklade till Alder, sen efter Hedenvägen mot Slumpberget, ut till Hamptjärnmoran och hem igen.
Vädret är, och har varit i flera dagar, helt gudomligt!!!
Hur länge ska vi få njuta????
Ja, på tisdag verkar det, just nu, som att det drar in åska, det som just nu är söderut.
Lite regn verkar det oxå komma, men även en massa sol.
Så än kanske vår glädje får hålla i sig 😊



Efter middagen så  var det dags för ännu en match i korpfotboll.
Sonen är ju skadad och kommer inte att spela mer denna säsong, men jag vill ju ändå se hur det går för laget 😀
Och idag gick det bra!!!
3-1 vann de med.






Snart är, tyvärr, fotbollssäsongen över.
Men då börjar innebandyn ist 😀
Så jag har sportvintern räddad även i år!!!

Ja, söndag är det idag och jag har jobbat mina 2 nätter.
Nu är jag åter igen ledig i ca 2 v innan det är dags att jobba igen.....det är helt underbart att ha semester på det här viset 😊

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och fundera på om det är läge att ta sig en till cykeltur 😎

Ha en fin kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar