Summa sidvisningar

lördag 8 juli 2017

En strålande dag....


Efter fredag kommer lördag, och en bra sådan dessutom 😎

En dag fylld av solsken och värme.


Började morgonen med en löprunda, på ganska så lätta ben.


Fick dessutom tillfälle att prova mina nya löparskor som var värda sin vikt i guld (1600:-)


Eftersom det ej fanns damskor (rosa) i min storlek, så var jag tvungen att gå på herravdelningen (inte första gången det händer!!!).
På herravdelningen finns det aldrig några rosa skor, konstigt nog, så det blev ett par svarta ist.
Men idag har jag varit och införskaffat rosa skosnören så jag kan pimpa mina skor en aning 😀
Supersköna var de, trots färgen.

Väl hemma så skrek magen efter mat, så jag ställde mig och gjorde specialcrépes 😋
Sen var magen mätt och belåten (och tyst).

Medans jag väntade på crépsen så kokade jag lite rabarberkräm.

På em tog jag mig en kortare cykeltur, innan det var dags att äta middag hos mamma.




Middagen hade jag själv bestämt........surströmming!!!!
Fick med mig hem en försenad namnsdagspresent oxå......plommontomater i en liten burk 😊


Här hemma hos mig blommar mina Traderafynd så vackert.
Div. olika Achimenes (5-öringar)
Det är så fint denna årstid när det blommar både inne och ute och alla vackra fjärilar som flyger runt, tyvärr är de så snabba så man hinner (nästan aldrig) fånga dem på bild.

Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare än idag (jippi!!!!!) så jag ska spendera kvällen med att ladda inför morgondagen (dvs bara ta det lugnt).


Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar