Summa sidvisningar

onsdag 26 juli 2017

Sommaren när den är som bäst....


Blå himmel.
Strålande sol.
Varma vindar.
Äntligen är det riktig sommar!!!!!

Drog iväg tidigt och sprang intervaller.
Tungt som f*n och hjärtat jobbade för högtryck.
Men jag gjorde det jag skulle och känslan efteråt är obeskrivlig 😊


Har ju inte sprungit något sen i lördags, då jag fick otroligt ont i mina fötter efter den löprundan (nya skor och väldigt varmt).
Dels i två tår (med blåa naglar) samt blåsor under ena foten.
Jag har behandlat mina fötter i veckan+vilat så mycket jag har kunnat.
Tejpade om mina fötter ordentligt i morse samt bytte till ett par andra löparskor och voila det funkade 😀


Och för att njuta riktigt mycket av denna dag så har jag hunnit med både att ligga på balkongen och läsa och när solen försvann från min solplats så tog jag en cykeltur.



Nu ska jag strax iväg och träffa bästa, underbara Anna 💗
Att få dejta henne på kvällstid det hör inte till vanligheten 😉

Ha en trevlig afton!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar